שאלות נפוצות
ראשי » שאלות נפוצות
פשוט מאוד. מלאו טופס קצרצר עם פרטיכם ופרטי הממליצים שלכם בעמוד "הוספת עסק". הפרטים יבדקו עלי ידי נציגנו ואז יופיעו באתר לאחר אישורם.
לאחר שהזמנתם שירות מבעל מקצוע וברצונכם לשתף לקוחות פוטנציאליים נוספים בחוויית השירות שקיבלתם, אתם יכולים להוסיף ביקורת על בעל המקצוע שתופיע באתר.
ניתן לבצע זאת באמצעות הטופס המופיע בכרטיס המדביר עצמו באתר. אפשרות נוספת היא למלא את הביקורת בטופס "צור קשר" כללי שלנו, ולאחר שנתקשר אליכם לאמת את הביקורת, נוסיף אותה לכרטיס המדביר.
גם אם קיבלתם שירות הדברה מצוין מספר פעמים מאותו בעל מקצוע, המערכת שלנו מגבילה לקוחות לפרסום ביקורת אחת בלבד לכל לקוח, עבור כל אחד מהמדבירים.
אנו מאמינים שאתר שקוף עם ממשק ביקורות אמין חשוב לאיכות השירות שניתן ללקוחותיכם, ומאפשר לבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים להיות מדורגים בהתאם.
לכן, אנו משתמשים בשתי מתודות כדי להוסיף ממליצים אמיתיים לאתר. הראשון, הוא באמצעות יצירת קשר טלפוני עם כל אחד מבעלי המקצוע, קבלת תיאור השירות ורמת שביעות הרצון. המלצות שהתקבלו בדרך זו מופיעות עם כיתוב "אומת טלפונית". האפשרות השנייה היא לקוחות מרוצים שנכנסו לכרטיס המדביר והוסיפו דירוג משלהם. כדי להבטיח דירוג אמין כל אחד מהלקוחות יכול למלא את הביקורת שלו פעם אחת בלבד. כדי ליצור ממשק אמין אנו שולחים ללקוח מסרון עם קוד אימות לטלפון הנייד, ורק אז הביקורת שלו מופיעה באתר.
יצרנו אלגוריתם חכם המשלב את ממוצע הדירוגים לצד כמות הדירוגים של כל אחד מהמדבירים. הציון שמתקבל יעניק לבעל מקצוע אמין ומנוסה, שלקוחותיו מרוצים, להופיע במיקום גבוה יותר בדף התוצאות של אותה העיר.
אנו מחלקים את רמת השירות של כל אחד מהמדבירים לשלוש קטגוריות שונות: מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן.